Autobench logo

Bedrijfsgegevens

Op deze pagina vindt u: 

  • Bedrijfsgegevens 
  • Retouradres 
  • Klachten 

 

Bedrijfsgegevens: 

Autobench.nl is onderdeel van Kelders Kooien BV. Kelders Kooien richt zich op het bouwen van merken, producten en platforms speciaal voor honden. Dagelijks wordt er aan de website, klantenservice en content van Autobench.nl gewerkt. Hierdoor heeft u de best mogelijke ervaring tijdens het shoppen en surfen op Autobench.nl. Meer informatie over Kelders Kooien BV? Kijk op www.kelderskooien.nl  

 

Adresgegevens 

Autobench.nl  

  • Boterweg 2 
  • 8334 NS  Tuk (Steenwijk) 
  • Nederland 

 

Contactgegevens 

Telefoon 

+31 (0)85 0074340  

Email     

[email protected] 

Whatsapp 

+31 (0)65 1737895 

                         

Betaalgegevens 

Naam rekeninghouder           Kelders Kooien BV  

IBAN  

NL07 RABO 0341861103 

BIC 

RABONL2U 

Banknaam 

Rabobank 

BTW 

NL862436588B01 

KvK 

82365210 

 

Retouradres: 

Meer informatie over retouren kunt u vinden op de pagina retouren en verzenden 

Retouren kunnen worden opgestuurd naar onderstaand adres: 

Autobench.nl 

  • Afdeling Retourneren 
  • Boterweg 2 
  • 8334 NS Tuk 

 

Klachten:  

Heeft u een klacht over uw product, de afhandeling van uw vraag of de bezorging van uw order? Neem dan contact met ons op door bij voorkeur een mail naar [email protected], of stuur een bericht naar +31 (0)65 1737895. Vermeldt in deze mail of dit bericht uw ordernummer en foto's van het probleem.  

Wanneer u een bestelling heeft ontvangen met schade, is het zaak om dit binnen 48 uur na ontvangst van het pakket te melden. Om een schademelding sneller te verwerken, adviseren we u foto’s van de betreffende schade mee te sturen. Onze klantenservice zal aan de hand van de foto’s de vervolg stappen aangeven.  

Houdt u aan het stappenplan voor het melden van schade;  

  1. Neem contact met ons op door bij voorkeur een mail naar [email protected], of stuur een bericht naar +31 (0)65 1737895. Probeer zo duidelijk mogelijk aan te geven wat de schade is. Wij adviseren u om alvast foto’s te maken waarop de schade duidelijk zichtbaar is   
  2. Stuur de foto’s en een omschrijving van het defect naar onze klantenservice ([email protected]).  
  3. Binnen één werkdag ontvangt u van ons een reactie en informatie over verdere afhandeling.  
  4. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/    

 

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie. 

Algemene zaken

Krijg informatie over relevante onderwerpen
Retourneren Bestellingen
Contact gegevens: [email protected] 085-0074340 06-51737895 Boterweg 2 Tuk
Openingstijden: Maandag tot vrijdag: 08:00 tot 17:00 Zaterdag: Gesloten
Voor jóúw Hond.
Achteraf betalen als optie
Voor 15:00 besteld, morgen in huis
Gratis verzending vanaf €50
ideal payment method mastercard payment method visa payment method paypal payment method in3 payment method bancontact payment method